Co sądzisz o blogu ?

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Epilog Last goodbye .;((

-I oto cała moja historia - powiedziałam ze łzami w oczach do Mirandy.
-Wzruszająca -odparła moja koleżanka .
Miranda to piękna dziewczyna o korzeniach cygańskich którą poznałam podczas pobytu , gdy już się wybudziłam od tego czasu  czyli już około dwa miesiące utrzymujemy kontakt .
Jest ode mnie o rok starsza więc jesteśmy prawie jak siostry..
-Możliwe , chcesz herbaty ?-zapytałam wstając
-Poproszę -również wstała podążając ze mną do kuchni -Ej a co z Nathanem ?
-Nath ..jest z Is właśnie spodziewają się dziecka , niedługo ślub . Isabell poprosiła mnie na świadka .Będą tworzyć szczęśliwą rodzinę
-Nie jest ci przykro , w końcu piękne było wasze love story .
-Było minęło , życie płynie dalej . To była możliwe , że najsilniejsza i najbardziej porywająca miłość w naszym nastoletnim życiu , przebiegła niczym huragan , ale wiesz jak to jest z huraganami mijają tak szybko jak się pojawiły - wytłumaczyłam jej smutno  może z cieniem żalu.
Ona podeszła i przytuliła mnie
-Powinnaś się cieszyć z tego co przeżyłaś -wyszeptała
-I cieszę . -uśmiechnęłam się
-To czemu smutek w twoich oczach .
-Że nie było mnie tu przez rok , straciłam rok z życia .
-Wiem , to bardzo dziwne mieć roczną dziurę w pamięci
-Dziury jako takiej nie mam , Nath wszystko dobrze odpisał , ale chodzi mi o to , ze nie było mnie przy tym .
-No możliwe ..- przerwali jej chłopcy .
Jay oraz jego brat bliźniak Tom . Jay podszedł do mnie namiętnie całując, Tom do Mirandy nieśmiało cmokając jej polik , jednak z tego co wiem mają się ku sobie więc kto wie .
Po pogaduchach musiałyśmy ich na moment przeprosić gdy tak szłyśmy an góre bym pożyczyła przyjaciółce książkę zapytała
-Jak myślisz co z Jayem .
-Myślę , że napiszemy razem nową love story , która być może będzie nadawać się na następną długą opowieść .
-Taką na całe życie ?
-Mam nadzieje , widzisz Mirando bo życie nie zawsze układa się jak chcemy , czasem ktoś tam na górze ma dla nas o wiele  lepszy plan niż sami sobie zamarzyliśmy ...

~~~~

Popłakałam się pisząc to jednak  taka prawda wszystko przemija , jestem bardzo wdzięczna za możliwość pisania dla was .
To była wielka frajda , pełna momentów wzruszeń .
Tyle wejść , komentarzy , wsparcia to bardzo motywujące.
Tak wiele ciepła z waszej strony .
Matko nie wiem jak słowa dobrać może po prostu

Dziękuję :***

16 komentarzy:

  1. nie będę się rozpisywać, bo nie jestem w tym dobra ...
    chcę Ci tylko powiedzieć: Dziekuję, że mogłam czytac coś tak wspaniałego ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się czytając ten rozdział
    Piękne zakończenie wspaniałego opowiadania
    Jestem zaszczycona, że miałam tą przyjemność czytać to cudowne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. :( szkoda , że już koniec
    dziękuje , że mogłam czytać to cudowne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiałam czytać twoje opo. to i wszystkie inne. ale chyba to mnie najbardziej wciągnęło ale w sumie wszystko dobre co się kiedyś kończy:*. Kocham cze. Dziękuję że mogłam czytać to opo.

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEMU TY TO MATCE ROBISZ???
    CZEMU KONIEC??? :(
    i jeszcze to dziecko z nie tą co cza :P
    a idź ty xd
    najlepiej pisać nowe opo ^^
    mamusia jest dumna z twojego talentu, córeczko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu cokolwiek kiedykolwiek musi się kończyć? To było jedno z moich ulubionych opowiadań.

    Kiedy założysz następnego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam juz
      like-u-like.blogspot.com
      zapraszam <3

      Usuń
  7. Poplakalam sie.. Teraz wlasnie łzy splywaja po moich policzkach. Dziekuje za to opowiadanie, za tyle ciepla, za tyle wzruszajacych i romantycznych momentow. Dziekuje za to ze moglam czytac tego bloga. Szkoda ze wszystko sie tak potoczylo... Eh :( nie potrafie nic napisac bo jestem kompletnie zaplakana ;'(

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że to już koniec ;c
    to opowiadanie było świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zżyłam się z tym opowiadaniem. Dzięki, że napisałaś coś tak wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No really !
    To już koniec ? ;(
    Będzie mi brakować tego opowiadania.
    Skoro to mój ostatni komentarz w tym opo, będzie epopeja :d x
    Tak więc..
    Zakochałam się w tym opowiadaniu ... a ty bałaś się go pokazać ;c
    Jest świetny! A raczej był...
    Jest mi naprawdę przykro, że to już koniec...
    Jak zwykle byłam bliska płaczu.. x
    Może i płakałabym gdybym słuchała jakiejś smutnej piosenki xd
    Cieszę się, że piszesz następne opo x
    Ty masz na swoim koncie cztery i dwa skończone, a ja jeden i nieskończony..
    Aaaa! Gadam z zawodowcem :D
    W sumie, to mój jest do kitu w porównaniu z Twoimi...
    Nawet z OMG, choć go nie czytałam. Ale na pewno był genialny.
    Myślę, że wezmę od ciebie parę lekcji ... i ..
    cicho siedź xd
    Bo wiem, że jestem beznadziejna ;c
    W pisaniu oczywiście :d xd
    Chociaż w życiu teeeż... ale teraz nie o mnie. xd
    Aaaa..... wiedziałam, że bd z Jay'em !! xd
    Zanim mi to powiedziałaś :d xd
    I wiesz... kocham te rozmowy. xd
    " No powiedz co bd w następnym
    No nie !
    No powiedz!
    No nie! "
    i zazwyczaj kończy się moim lamentowaniem xd
    No ale cóż. xd
    Mam jednak nadzieję, że nie skończysz. xd
    lub nie poprzestaniesz na tym czwartym opo skarbie xd
    Bo inaczej bd miała z LSD do czynienia xd
    A wiesz jak to się kończy xd
    Tak więc...
    jest komentarz... krótka epopeja xd
    No cóż.. chciałam żeby była lepsza..
    ale mi nie wyszło -,-
    No to... powodzenia w pisaniu następnego opo! x
    Masz u mnie wsparcie bbe ! x
    ~Twoja siostra LSD <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To było wspaniałe opowiadanie...
    Czytając epilog przy piosence Katy Perry - Firework, kilka łez ukradkiem spadło na biurko...
    Mogę powiedzieć Ci tylko jedno...
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam cię że nie komentowałam innych rozdziałów .
    To było przepiękne opowiadanie .
    Kilka łez spłynęło po moich policzkach .
    Tylko szkoda , że Andy nie jest z Nathem tylko z Jay'em .
    Ale co tam fajnie jest ; )
    Nigdy nie czytałam tak wspaniałego opowiadania .
    Nigdy , przenigdy .
    Będę zawsze czytać to opowiadanie gdy będzie mi się nudziło ; )
    Zapraszam do mnie http://1d-tw-mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne opowiadanie !
    Gratuluję :)
    Ja osobiście popłakłam się kilka razy.
    Trochę mi szkoda, że ta pierwsza piękna miłość się skończyła przez jakiś głupi wypadek :(
    No ale trudno ;(
    Gratluję pomysłowości i pozdrawiam :)


    ~Domi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cholera!!! dlaczego ta koniec?! szczerze to się popłakałam się!! dziękujęci za to co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No więc tak: opowiadanie pisałaś 3 lata temu, a ja dopiero, co odkryłam huh
    Uznałam, że lepiej będzie napisać 1 koma do epilogu, zamiast do każdego rozdziału :*
    Przechodząc do rzeczy, według mnie jest to najlepsze opowiadanie o TW jakie kiedykolwiek czytałam, a czytałam 23456789987654323456 blogów i zaden, nawet mój ( dangeroustwlawson.blogspot.com ) nie jest chociaż w 90% tak super jak Twój ♥ wgl całe opowiadanie takie nieprzewidywalne aż do końca. W żadne jeszcze się tak nie wczułam. Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń