Co sądzisz o blogu ?

sobota, 2 czerwca 2012

Rozdział 31

"Dzień 21

Minęły trzy tygodnie od katastrofy , ja codziennie jestem w szpitalu .
Codziennie to samo powtarzam , jak bardzo cię kocham, jak chcę żeby się wybudziła .
Widzę jednak promyk w tunelu , inni którzy przezyli mimo wybudzenia się mają problemy , dwie osoby są na wózku , jedna straciła pamięć , a ostatnia niestety zmarła . Ty za to jesteś w śpiączce , lekarz powiedział , że nie masz żadnych obrażeń , więc tylko to mnie trzyma . Dużo czasu spędzam przy pisaniu nowych piosenek razem z Issabel , wiedziałaś jak dobrze pisze Is ? Staram się ją wspierać , staliśmy się jak brat i siostra .
Nawet nie wiedziałem jak dużo energii ...pozytywnej  energii jest od fanek z Polski
Modlą się , podnoszą mnie na duchu , gdy pisałem z jedną z nich dowiedziałem się , że wszystkie są z TWFanmilly na blogu Revolucion . Na prawdę chyba wybierzemy się tam , ten niezbyt znaczący kraj w Europie nie zwarzając na Euro jest wspaniały . Mam nadzieję , że pojedziesz tam ze mną
"Don't let me be the last to know" Pamiętasz jak śpiewaliśmy to wygłupiając się ?
Muszę kończyć , obowiązki wzywają .
Kocham Cię ! Wiedz o tym "

Napisałem juz kolejny wpis do mojego dzienniko/pamiętnika , mimo mojej niesystematyczności zaparłem się i każdego dnia coś piszę , cokolwiek . Czasem opisuje myśli , czasem to co się dzieje wokół ...
Nie chcę by Andy cokolwiek ominęło , chociaż by to miało trwać wieki .
 Właśnie zmierzaliśmy na wywiad , ja byłem pogrążony w myślach , chłopakom jak zwykle odwalali , tym razem rzucali się piankami (jak to stwierdził Jay w kształcie kupy) po samochodzie
Ku mojemu zdziwieniu w mym mp4 zabrzmiała piosenka której nigdy wcześniej nie  słyszałem

"Umieram by złapać oddech
Och czemu nigdy się nie nauczyłam?
Straciłam całe swoje zaufanie
Choć tak próbowałam je zachować

Czy ty wciąż widzisz moje serce?
Cała moja agonia znika
Gdy trzymasz mnie w swoich objęciach

Nie odtrącaj mnie od wszystkiego czego potrzebuje
Uczyń moje serce lepszym miejscem
Daj mi coś w co mogę uwierzyć
Nie odtrącaj mnie
Otworzyłeś właśnie drzwi, nie pozwól im się zamknąć

Znów jestem tu na krawędzi
Chciałabym móc pozwolić temu odejść
Wiem że jestem tylko o krok
Od kręcenia się w kółko"

Była to jakaś rockowa piosenka , przez chwile miałem ochotę zabić Sivę lub Jay'a jednak mnie olśnienia kiedyś Andy poprosiła o zagranie tego .
Czyżby to ona zgrała mi tą pisoenkę , zdarzało się że używała mojego mp4 więc , nie wiem czemu ,ale stawało mi się , iż to jakieś przesłanie dla mnie .Chyba ostatnio zbytnio filozofuje...
Dojechaliśmy , kolejny wywiad dobrze obyło się bez pytań o wypadek.
Potem mała przerwa i biegiem do radia , występ i wreszcie  wolne .
Właśnie szedłem do szpitala , mijając sierociniec przy siatce siedziała dziewczynka na moje oko nie więcej niż 13 lat , jej długie proste włosy spływały na twarz , nuciła pod nosem melodie ...skąd ją znałem..
Boże jaki  ja głupi jestem  to nasza piosenka !
-Hej -odezwałem się
Przestraszona podniosła głowę
-Nie wolno nam rozmawiać z obcymi-powiedziała -za to są surowe kary
-Ale ja nie jestem obcy -uśmiechnąłem się -Jestem  Nathan śpiewam tą piosenkę którą nuciłaś
-Tooo ...ty jesteś ten Nathan z The Wanted ?-nie dowierzała
-Tak to ja . A ty jak masz na imię ?
-Alice -odpowiedziała nieśmiało
-Jesteś naszą fanką ?-zapytałem kucając
-Wielką, ale odkąd wylądowałam w tym wiezieniu-smutno spojrzała na bidul-Nie mam nic ! Nie mogę czytać , grac na pianinie , nic ...jedyne co mi pozostało to nucenie
-To ty umiesz grać ?
-Tak kocham to zanim zmarł mój tato dużo ćwiczyłam
-A co z mamą ?
-Umarła przy porodzie
-To straszne
-Wiem ale nie użalam się nad soba , jednak tu jest strasznie . Biją nas .Zobacz-powiedziała pokazując mi siniaki na rękach
-O kurwa ..znaczy przepraszam wymsknęło mi się
-Nic nie szkodzi
-Mała trzymaj się ..odwiedzę cię jeszcze.
-Obiecujesz? -widziałem nagły błysk w jej oczach
-Obiecuj...-zacząłem jednak z budynku wyszła jakaś starsza pani z groźną miną
-Alice w tym momencie wracaj . Co ty tak wyrabiasz?
-O matko to po mnie idź już bo bd mieć przechlapane
-Dobrze , do zobaczenia
-Nic nucę -odkrzyknęła do owej kobiety biegnąc w jej stronę

Ja za to ruszyłem do szpitala , po jakiś 10  minutach byłem na miejscu.
Standartowo usiadłem i streściłem jej cały dzień łącznie ze spotkaniem tej dziewczynki.
Tak mi jej było szkoda , nagle w mojej głowie zrodził się pomysł .
Pocałowałem w policzek Andy i biegiem ruszyłem do domu , by przedstawić go chłopakom ....

~~~~

To jest bez sensu , wiem ...
Niestety
Sierra :***
Kinia :***
Lsd:***
Baby Em :***
Chciały rozdziału . Z góry przepraszam jest głupi , nudny i krótki ...;/

9 komentarzy:

  1. Just...
    Brak mi słów.
    Ryczę jak głupia.. Znowu. ♥
    Next... ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest głupi. Bardzo wzruszający. I fajny. I w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest głupi..
    Miałam łezki w oczach :]
    Pisz szybko następny <3
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest głupi...
    Dziewczyno skąd ty bierzesz te pomysły?
    Mam nadzieję że jeszcze parę rozdziałów będziemy mogły przeczytać,i że te nasze komentarze na coś się przydadzą,czekam na nexta i życzę weny kochana :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ^^ O matko ^^
    To jest genialne, nie no co ja piszę, to jest więcej niż genialne ..
    To jest zajefantastycznokurczaczkibste ;P
    Albo i lepsze ;)
    Po prostu koffam to opo i z utęsknieniem czekam na każdy rozdział
    Kobieto ty nie zdajesz sobie sprawy z tego jak wielki posiadasz talent, proszę cię nie przestawaj go rozwijać i pisz jak najwięcej ;*
    I kłamiesz, kiedy piszesz, że jest głupi i nudny ...
    On jest fantastyczny + to co napisałam wyżej ;)
    Nie mogę uwierzyć że dostałam dedyka pod tak booskim rozdziałem ^^
    Dziękuję ;**
    A teraz pisz szybko kolejny bo już się doczekać nie mogę!
    Wenki ;*****

    Boszz i jeszcze ta piosenka ^^
    Uwielbiam ją ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    aż popłakałam się
    nie jest głupi !
    do roboty ! pisz następny

    OdpowiedzUsuń
  7. JA CI DAM NUDNY I GŁUPI! JA CI TU DAM!
    awww ♥
    czekam na next, oby szybko ^^ i nie wiem czy wiesz, ale mam nowego bloga xd http://opowiadanie-o-tw-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jak mi jest szkoda Nathan. Biedaczek.
    A właśnie co on wymyślił? Jaki jest jego plan?
    Kiedy Andy się wybudzi?
    Oby jak najszybciej!
    JUż nie mogę sie doczekać następnego rozdziału!
    Weny, kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam deda, a ja mam deda .. jupiii ! :D
    tak więc, usiądź wygodnie bo teraz pewnie długi tekst (albo i nie)
    piszesz mega cudne rozdziały, ty myślisz, że piszesz jakieś gówna ! a to wcale nie prawda!! ty nie krytykuj się w ten sposób, bo wtedy serio będą ci wychodziły głupie, no ale w twoim przypadku to nie możliwe, bo jesteś zajebista ^_^
    omg, ale ja zamulam... ale nie dziw się.. o 2:50 w nocy to pisałam :D
    hmm.. no co by tu jeszcze napisać ..?
    aaa no tak...!
    wspaniały, fascynujący i ogólnie... zajebisty ...
    hm, nie popłakałam się.. bo straciłam już wszystkie łzy (wiesz o co kaman), ale gdy to czytałam to bardzo szybko serducho mi biło.. szkoda mi było naszego Nathan`a .. <3 biedaczek <3
    więc.. pisz szybciutko, ploosee ! błagam! nie karz mi cierpieć!
    aaaa! no i wielkie dzięki za dedykację, zostałam wyróżniona w przepięknym rozdziale *_*
    teraz się powtórzę: musisz pisać! ja ci karzę! to jest rozkaz!
    więc..: paluszki do klawiaturki, i pisu-pisu-pisu :D
    omg, ale ci litanie cyknęłam.. xdd
    kocham cie <3
    weny ;*

    OdpowiedzUsuń