Co sądzisz o blogu ?

niedziela, 15 kwietnia 2012

Rozdział 17

Gdy dotarliśmy do mojego zacnego domu położyłam go na kanapie i poszłam po koc , gdy wróciłam Baby Nath juz słodko spał ...targały mną tak sprzeczne uczucia czułam się jak w środku huraganu. Usiadłam na brzegu sofy i pogłaskałam jego polik. Z jednej strony chciałam wiele ..z drugiej bałam się on nie wiedział wszystkiego ...Uroniłam łzę która słynęła na jego twarz gdy pocałowałam go delikatnie . Po czym sama poszłam spać , chwile jeszcze przewracając się z boku na bok myślałam o tym że wystarczy wyjść przez drzwi przejść przez kuchnie i oto jest salon a w nim Nathan.
Ze łzami w oczach ostatecznie zasnęłam.
W nocy budziłam się , ogólnie nie mogłam spokojnie spać .
Nie byłam pewna czy to stres czy cos innego .
Od 5.00 nie mogłam spać więc ćwiczyłam piosenki na dzisiejszy koncert.
Z racji , że jeszcze nie mam swoich mam zagrać 6 coverów , potem poszłam do salonu przećwiczyć jeden z nich gdzie będę grac na pianinie.
Kontem oka zauważyłam że Nathan leży podparty patrząc na to co robię.
-Kawy ?Herbaty ?-zapytałam
-Kawy -powiedział ledwo żywy
-Co główka boli ?-zadałam kolejne pytanie tonem bardziej oschłym niż bym chciała-Przepraszam nie chciałam tego tak powiedzieć -zaczęłam się tłumaczyć
Chłopak natomiast przyglądał mi się , jakby coś analizował lub sprawdzał .
Starałam się nie zwracać na niego uwagi poszłam do kuchni , a on za mną .Po chwili kawa była gotowa
-Proszę -powiedziałam
-Dziekuję -odrzekł
Boze jakie to wszystko było sztuczne
-Nathan ...-zaczęłam -trzeba sie bd ruszyć niedługo próba -powiedziałam zrezygnowana
-Ann chce pogadać o wczoraj - powiedział zmieszany -Chcę cię przeprosić , zachowałem się jak dupek . Dzięki , że nie pozwoliłaś mi no wiesz
-Nie ma sprawy -podeszłam do niego ,siedział na krześle naprzeciw mnie, i przytuliłam oparł głowę na mojej klatce piersiowej . Chwile tak trwaliśmy po czym poszłam szykować się do łazienki . Jakieś pół godziny później zeszłam na i z Nathanem wyszliśmy . Szybko poszliśmy do domu The Wanted byłam tam pierwszy raz . Nath wziął prysznic , ogolił się przebrał i jego samochodem pojechaliśmy na próbę ....

Koncert :
Przyszła moja kolei , publiczność już się zebrała , zżerała mnie trema jednak chłopaki dali mi kopy na szczęście i wyszłam ubrana w długą ziewną suknie koloru fioletowego .Była ona cudowna przód krótki tył długi ...
Na początek powitałam wszystkich , nie spodziewałam się takiego entuzjazmu ...
Pierwszą piosenka którą zagrałam była
Adel -Set fire to the rain
potem przyszła kolei na
Natalie Kills -Mirrors
LMFAO-Sorry for party rocking
przy tym wszyscy już świetnie się bawili, kolejną piosenką był ryzykowny utwór
The Wanted -Glad you came
Jednak cała publiczność zaczęła śpiewać ze mną to było jak żywioł , nie mogłam powstrzymać wzruszenia i głos mi zaczął drżeć po opanowaniu przyszła pora na
Sia -Titanium
Na koniec zasiadłam przy pianinie i zaczęłam grać
Evanescence -Lithium , światła zostały przygaszone ludzie wyciągneli zapalniczki .
Lithium - nie chcę zamknąć się w sobie
Lithium - nie chcę zapomnieć, jak czuje się bez
Lithium - chcę pozostać zakochana w mym smutku
Och, ale na Boga, chcę pozwolić temu odejść

Chodź do łóżka, nie pozwól mi spać samej
Nie potrafię ukryć pustki, którą mi pokazałeś
Nigdy nie pragnęłam, by było tak chłodno
Wypiłeś za mało, by powiedzieć mi, że mnie kochasz

Nie mogę tego utrzymać w sobie
Zastanawiam się, co jest ze mną nie tak

Lithium - nie chcę zamknąć się w sobie
Lithium - nie chcę zapomnieć, jak czuje się bez
Lithium - chcę pozostać zakochana w mym smutku

Och! Nie chcę, żebyś tym razem mnie pogrążył
Zatopił mnie bym mogła wzlecieć
W tych ciemnościach poznaję samą siebie
Nie uwolnię się, dopóki nie pozwolę temu odejść
Pozwól mi odejść

Kochanie, wybaczam Ci mimo wszystko
Wszystko jest lepsze od bycia samą
W końcu i tak musiałam upaść
Odnajdując, jak zawsze swoje miejsce wśród popiołów

Nie mogę tego utrzymać w sobie
Zastanawiam się, co jest ze mną nie tak

Lithium - nie chcę zamknąć się w sobie
Lithium - nie chcę zapomnieć, jak czuje się bez
Lithium - chcę pozostać w Tobie zakochana
Och, pozwolę temu odejść
Ta piosenka tak bardzo kojarzyła mi sie z Nathanem , po zakończeniu występu wkroczyli chłopcy a wtedy rozpętał sie istny szał .
Wykonali "Glad you came" ," Warzone "," All time low" , "Lie to me" ," Rocket" ,"Invincible " na publiczność bawiła się tańczyła , śpiewała atmosfera była cudowna ,koniec zaserwowali ostatni hit "Chasing The Sun" po czym pożegnali się i zeszli zmęczeni ze sceny .Chciałam odejść bez pożegnania lecz nie mogłam stałam gapiąc się na Natha gdy podeszła jakaś dziewczyna całując go
-Hej kochanie byliście świetni . Dziś w nocy sprawdzę czy aż tak bardzo się zmęczyłeś -powiedziała zalotnie się uśmiechając po czyn przejechała mu ręką po klatce piersiowej
Nathan i ja staliśmy w osłupieniu , on nie bardzo wiedział co zrobić . Ja chciałam uciec jednak zobaczyłam czerń przed oczyma i poczułam jak upadam ....

~~~~

Skończone !
Pisane przy Evanescence -Lithium ;(

8 komentarzy:

  1. Jesteś świetna !!!
    Matko weź naucz mnie tak pisać plisss ;D
    Nie mogę się doczekać następnego ;)
    Weny ;******

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie Cudowny!
    Bark mi słów żeby to opisać...
    To jak wspaniale opisujesz emocje, uczucia, reakcje...
    Nie mogę się doczekać kolejnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest boskie !
      nie rozumiem jak można tak pisać?!
      nie no robię ci Allahy !!
      Moje opowiadanie umywa się do twojego, na serio! xx
      Christ on a bike ! jak to zwykł mówić Jay ;D
      jak czytam te wasze opowiadanie to to jest lepsze niż lektura!
      niż jaka kolwiek książka ! Właśnie ! zacznijcie pisać książki !
      Na pewno bedziecie u boku sławnych pisarek !
      Na przykład Stephanie Meyer, czy J.K Rowling ..
      Ja wam to mówię ! xx
      Co by tu jeszcze... ach! no i dobrze, że mu wybaczyła.
      Ale ja się pytam co to tam za lafirynda była ?! Jak mogła się do Natha kleić ?! No ja się grzecznie pytam !! xd
      no i oczywiście czekam na next ! już widze jak Nath do niej podbiega ! OMG ! OMG ! xd cóż musisz mnie oświecić co będzi dalej xd
      I to szybkoo!!
      To chyba wszystko ;p trochę się rozpisałam.. pewnie już się znudziłaś czytaniem tego komenta, wiec już kończę ;D
      Kocham to i cię i czekam na szybkiego nexta !!! xxx

      Usuń
  3. aww, cudooooooo!! :D

    pisz szybko kolejny, no! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Właśnie skończyłam czytać wszystkie rozdziały i jestem zachwycona tą historią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :****
    ta końcówka...
    Pisz szybko nexta :***

    OdpowiedzUsuń
  6. I przeczytałam. ;p
    Nie no zajebioza.! <333
    Zdolniacha.! ;***
    Pisz nexta...a ja nadrobię jak znajdę czas. ;^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś SUPER!!!
    Kiedy kolejny wpis bo już nie mogę się doczekać... :)

    OdpowiedzUsuń