Co sądzisz o blogu ?

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Rozdział 21

-Show time ?-powiedziałam do Nathana
-Ty jeszcze z tego żartujesz ?-zapytał
-A co płakać mam , jestem dorosła ty tez więc nie wiem w czym problem.-puściłam mu oko
Złapał mnie za rękę i wyszliśmy do salonu gdzie moja mama siedziała popijając kawę .
-Dzień dobry -odezwał się Nath
-Witam was -zaśmiała się -Jak się spało ?
-Dobrze nie narzekamy odpowiedziałam
-Jestem Nathan James Sykes -podał jej rękę
-Margaret Ann Nowak miło mi cię poznać Nathanie -odpowiedziała
-Dobra ty znasz jego , on zna ciebie a teraz słucham co chciałaś mi przekazać -powiedziała  rozbawiona komizmem tej sytuacji .
-No babcia jeszcze ruszyć sie nie może a ja mam zaległy urlop więc chciałam zapytać jak sobie radzisz i zostawić ci pieniądze z tego co widzę to się nie nudzisz.-powiedziała puszczając oko
-No na brak zajęcia nie narzekam -odparłam łapiąc chłopaka w pasie
-Dobra Andy ja się zbieram i tak już miałam wcześniej zabrałam rzeczy Claudia jest z babcią lecę pa -powiedział całując mnie w czoło na co wywróciłam oczyma i ściskając rękę Natha
Gdy tylko drzwi się zamknęły zaciągnęłam chłopaka na kanapę popychając go a sama usiadłam na nim i odgarniając włosy z pasją pocałowałam chłopak objął mnie ,łapczywie wpijając się w moje usta i wtedy mama weszła ...
-Ooo kluczy zapomniałam -powiedziała zgarniając je z blatu -Nie przerywajcie sobie .
Na te  słowa wybuchnęliśmy gromkim śmiechem.
-to ja moze jednak kawy zrobię ?-zapytałam
-Tak poproszę-powiedział nadal nie mogąc powstrzymać śmiechu
Po wypiciu napoju , postanowiliśmy pojechać do niego aby mógł się odświeżyć .
Po przyjeździe do jego a w sumie ich domu Nath zaprowadził mnie do siebie .
Jego pokój był jasny w przestronny jedna ściana z okien pod nią pianino , duże łóżko , szfka nocna, szafa  i stolik wszystko utrzymane w odcieniach beżu i czekolady  przyglądałam się temu gdy chłopak wyszedł z łazienki i owinięty samym ręcznikiem podszedł do szafy wyciągając czarne spodnie  i beżową koszulkę po chwili wrócił gotowy do wyjścia
-Jedziemy na jakiś lunch co nie ?-stwierdził spoglądając na zegarek który pokazywam godzinę 11
-Chyba tak -odparłam
Później Nathan zabrał mnie do studia , chłopaki ćwiczyli gdy akurat wtedy gdy się całowaliśmy musieli wpaść dziennikarze i paparazzi , zaraz zaczęli nas wypytywać o  to czy jesteśmy razem i co nas łączy . Zaczęli nawet spekulować , iż byłam supportem The Wanted ze względu na powiązania z jego członkiem
Chłopcy szybko ogarnęli sytuacje i powrócili do przerwanej próby
-Czy my dziś mamy pecha ? Taki przypał już 3 raz dziś -szepnął Nath całując mnie w polik
-Nie dane jest nam żyć w spokoju -zafilozofawałam
Gdy skończyli siedzieliśmy chwilę , Max w wielkim skupieniu po długiej ciszy zaczął swój wykład
-Ja rozumiem , że darzycie się jakimś uczuciem jednak nie wydaje mi sie aby było to coś głębszego wiec dla dobra zespołu i własnego radzę wam zakończyć ten związek . Wiem , że nie będzie to na razie dla was zrozumiałe , ale czasami lepiej poświęcić coś by coś innego mogło wypalić
Wszyscy patrzyli na niego w osłupieniu , mnie i Nathanowi odebrało mowę
-No chyba cię popierdoliło?-odezwał się Tom
-Nie ja mówię całkowicie serio .Nathan masz zakaz spotykania się z Andy
-Ciebie na prawdę popierdoliło !- jednym głosem poparli Toma , Siva i Jay
-Nie ! A teraz proszę cię Andy zostaw nas samych -poprosił
Szybko otarłam łzy lecące po moim poliku , pocałowałam Natha i rzuciłam/
-Żegnajcie , Mac ma racje za dużo możecie stracić
Wychodziłam gdy Nathan odzyskał głos
-To ja ...odchodzę z The Wanted ! -powiedział łapiąc mnie za przed ramię

~~~~

Jaram się oczekiwaniem na klip do  CHTS !
Napisane pod wpływem impulsu czekam na ocenę ..
Ded dla czytających to badziewie !:**
I mojego męża który niechcący mi coś zasugerował

11 komentarzy:

  1. Hahahha nie ma to jak wpadka :D
    To było świetne ;)
    A ta końcówka ... O_o
    No mnie zamurowało ...
    Na ojca Pablito !!!!
    (którego niestety nie znam -,- )
    Ja chcę następny rozdział !
    Dodawaj szybko bo nie wytrzymam !!!!
    Weny ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeeeeeee !!!
    Ja sie nie godzę, on nie może odejść.
    Ja nie pozwalam xD xD
    Wszystko sie ułoży i bedą żyli długo i szczęśliwie ^^
    Czekam na next'a <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. JUST! ^^
    cudowne! ^^
    az zacynam seplenić ^^
    ale nie maltw sie, wyjdę z tego!
    chyba... xD
    jeśli nie, pamiętaj:
    to dzięki zajebistosci twojego lozdziału seplenię! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój boże ! o mój boże ! o mój boże..... !
    ale sie dzieje łoooo !!!!! ;d
    dawaj next bo nie wytrzymam no szybko teraz zaraz ! xd
    kocham cie dawaj następny !! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie badziewie?!
    Ile razy mam powtarzać że to jest świetne, żebyś zrozumiała!
    Bo przełożę przez kolano i wklepie Ci to przez goły tyłek hehe
    Czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Że kurde coo??!!
    Ja ci tu zaraz walnę takiego koma, że się posrasz !
    Dobra.. może i Max czasami ma przebłyski..
    ale jego inteligencja pojawia się zawsze w niestosownym czasie!
    No żeby zakazać czegoś takiego ?!
    Ej no kurde! Co to ma być! Sama jestem w szoku!
    Nie no dziewczyno mówiłaś że będzie..
    Ale że .. ŻE NIBY JAK TO ??!
    No i jeszcze Nath z odejściem z zespołu!
    Ja rozumiem.. to tylko opowiadanie i wgl..
    Ale ja to przeżywam !!
    I słuchaj ! The Wanted bez Nath`a ?!
    Nie wyobrażam sobie czegoś takiego!
    No chyba żartujesz!
    A miało być słodkoo!
    I co?! Było na początku!
    Ale to mi nie wystarcza!
    Ja wiem, ja wiem..
    To twoje opowiadanie, twoja decyzja..
    Ale ja cie proszę! ;D
    Piszesz genialnie! Ale to już wiesz...
    Kocham to i ciebie ! Ale to już wiesz..
    Masz wielki talent ! Ale to już wiesz..
    Jesteś zajebista ! Ale to już wiesz... ;D
    I ja cię pytam, no pytam..
    Kiedy następny?!
    Ja muszę wiedzieć o co tam kaman !
    Chcę wiedzieć czy Max odzyska rozum,
    Chcę wiedzieć czy Andy i Nath będą razem,
    Chcę wiedzieć czy Nathan zostanie w zespole.
    Więc wiesz co masz robić..
    Pisać szybciutko nextaa skarbie ;***
    + Ja też się jaram klipem do Chasing The Sun!
    I to nie jest badziewie ! Zapamiętaj to sobie! ; **

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, Nie! Nie! NIE!!! Nathan nie może odejść!!! Głupi Max!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :)
    ale obrót spraw
    pisz szybko następny , to nie może tak skończyć się

    OdpowiedzUsuń
  9. Nathan odchodzi z TW.. Nie możliwe robi sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. tararara, nie spodziewałaś się, że będziesz musiała dodać rozdział. co? ;>
    muahahahahahahhahaahahahahahah :D a jednak! ha :D ja to jednak mam umysł człowieka psychicznego :D

    genialnie Misiek, genialnie! <3333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. odchodzi? ODCHODZI?! omc! o.o szybko next bo zaraz zawału dostanę! :D

    OdpowiedzUsuń